maandag 14 januari 2013

Witte kaart met uitzondering van tekststempel

Een challenge van het blog van Nadia. http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/ Als je wat ouder bent merk je dat je steeds meer sterkte- en condoleance kaarten in huis moet hebben om te versturen. Deze kaart heb ik helemaal wit gelaten, de grote witte stippen zijn drie d verf. De verticale strepen zijn geembost. Ik krijg steeds de foto dwars door mijn avatar en tekst, hoe ik dat kan veranderen, dat weet ik niet. Ik wil met deze kaart ook meedoen bij de challenge van http://micassucas.blogspot.nl/ 013-2_zps260d4817-1_zps2fd8ca64

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, alles in het wit, maar toch genoeg te zien! De vlinders hieronder zijn ook mooi, mooie tekststempels ook!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en stijlvol! Leuk dat je nog eens meedoet bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een stijlvolle kaart,
    Leuk dat je nog een keer meedoet bij MCSC
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart is supermooi. Bedankt dat je nog en keer meedoet bij MCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze kaart is erg mooi Maaike!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen