vrijdag 4 januari 2013

Nog een paar verjaardagskaarten gemaakt van kerstkaarten, waarover ik niet tevreden was. Papier eraf getrokken en weer opnieuw begonnen. Nu zijn ze wel naar mijn zin. Omdat ik graag buitenshuis de foto`s wil maken, kan het zijn dat de wind me tegenwerkt. Dan is dit het resultaat. 003-5_zpsa16b2ba4 En toen deze: 004-4_zps1d9b1beb Maar uiteindelijk kwam het toch nog goed. Een kwestie van goed in het weer kijken en wachten tot het windstil is. 005-3_zps1862d8dd 001-4_zpsfabdca95-1_zpsd3db2327-1_zps94dcb238

2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, de aanhouder wint. En ach we hebben allemaal wel eens kaarten die niet lukken, maar deze is toch weer goed geworden.
    Groetjes, Nellek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nelleke,

    Leuk, dat je berichtjes plaatst op mijn blog.
    Waardeer ik zeer.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen