vrijdag 26 april 2013

Veel bloemen en bloempjes

Het idee voor deze kaart had ik al een paar weken op mijn hobbytafel liggen. Ik vond het zo leuk, dat ik er iets mee wilde doen.
Onlangs heb ik via een vlooienmarkt op een forum de stans: tattered flowers van Tim Holtz gekocht en het leek me een goed idee om deze kaart op te leuken met deze stansen.
Dat kostte meer tijd dan ik gedacht had, ben er twee dagen mee bezig geweest om een bloem te krijgen, die me naar de zin was. Uiteindelijk zijn de grote bloem met het knoopje, de piepkleine bloempjes en de blaadjes met deze stans gemaakt. Voor de andere bloem heb ik een andere bloemenstans gebruikt. In het midden heb ik een gedeelte van de hexagonstans gedaan. Het vlindertje is ook in de roze kleur gestanst.Heel veel pareltjes gebruikt, veel meer toeters en bellen dan het kaartje in mijn vorige bericht. Wel leuk, om zo verschillende technieken en ideeën af te wisselen.

 photo 3c34d748-7a8b-4541-af5e-9b5c098fa8ae_zps3be1f79c.jpg

Met deze kaart wil ik mee doen met de uitdaging van Dutch Card Lovers.


6 opmerkingen:

  1. Supermooi! De hexagons en de TH bloemen! Goh, die heb ik ook, toch eens meer mee doen. Dank voor je deelname aan de challenge van DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige uitvoering zeg heel ergmooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er mooi uit in een super mooie kleurstelling
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje!
    Fijn weekend, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Maaike!! Ik zie net dat je bij de Top 3 staat: gefeliciteerd!!
    Groetjes en fijn weekend,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Maaike en van harte gefeliciteerd met je Top 3 !!
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen