maandag 15 juli 2013

Borduren op een kaart.

Met behulp van driehoekjes heb ik patroontjes op de kaart geprikt en daarna geborduurd.
Van mijn zus heb ik ooit een heleboel borduurgaren gekregen.
Zij borduurde erg mooie dingen, maar kan het vanwege reumatische klachten niet meer doen.
Erg jammer voor haar. Ze is bijna jarig en ik ga haar deze kaart sturen. Kan ze zien,dat ik dankbaar gebruik maak van haar garen.
Ik ben geen borduurster. Heb het op school wel moeten leren, maar heb het daarna nooit meer gedaan.
Maar op kaarten vind ik het nog wel eens leuk om te doen.
En ik gebruik alle zes draden van een kleur, zou je op een normaal borduurwerk natuurlijk nooit doen.

 photo 78883c86-8895-4a55-ab20-a951369f07dc_zps836022b2.jpg

De kaart doet mee aan de uitdaging bij Cards en Scraps.
http:cardsandscrap.nl

De kaart kan ook meedoen met deze liftchallenge:

 photo Liftchallenge_45_valeriestangle_zpse2259af1.jpg

http:liftchallenge.blogspot.nl

7 opmerkingen:

  1. Leuke lift! Via deze blog ben ik bij jou terecht gekomen, en kon het niet laten even te komen spieken. Je maakt erg leuke dingen. Ik ben je meteen gaan volgen.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lift. Je kaart is erg mooi geworden, je hebt altijd van die originele ideeen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke borduursels, mooi motiefje. Bedankt voor het meedoen met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige borduursels op je kaart Maaike! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het effect is erg mooi van deze vorm geborduurd! Mooi gedaan, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie originele uitwerking met de boorduursels! Fijn dat je weer meedoet met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke aparte kaart heb je er van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen