zaterdag 21 september 2013

Nog meer bloemen.

Ik weet niet of ik bij de challenge van DCL twee keer mag posten. Ik neem de gok maar. Want de volgende kaart had ik in eerste instantie gemaakt voor de uitdaging.
De ondergrond van deze kaart is gemaakt met ecoline, waar ik wat zout overheen heb gegooid. Dat lag nog in de doos met zelfgemaakte achtergrondjes. Hier heb ik nog een tekststempel overheen gestempeld.
Daarna heb ik deze prachtige bloemen uit de serie Carved Flowers ( Darkroom Door )er op gestempeld. Ik heb de witte ondergrond mee gestempeld en daarna het zwarte papier als mat gebruikt.
De tekst staat een beetje scheef, maar die stempel is zo gemaakt.



http://dutchcardlovers.blogspot.nl

Bedankt voor het kijken en voor de reacties op mijn creaties. Ik heb de foto`s nu via Picassa op het blog gezet. Als het goed is, moet je ze groter kunnen maken, als je er op klikt.

8 opmerkingen:

  1. Wauw dit is echt een plaatje!! Hele warme kleuren! super :)

    Liefs van De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooie warme stijlvolle kaart Maaike.
    Ook hier heb ik nog een achtergrondvel liggen met dezelfde techniek en zo'n leuk resultaat met dat zout.

    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw, maar deze is ook erg mooi hoor. Mooie warme herfsttinten.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige achtergrond! Daar komt alles mooi op uit, zoals de tekst en bloemen. Leuk dat je ze over de rand heen stempelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart mooie achtergrond en je stempel is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. natuurlijk mag dat! deze is ook erg mooi! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk, alleen maar leuk! Beide kaarten zo verschillend, maar heel erg mooi zeg!! Dank je voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, super mooi kleur gebruik!! en mooi stempelwerk!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen