dinsdag 8 april 2014

Challenge #35: Case Christa!

De nieuwe uitdaging bij Su-per challenge:

 photo 5fc1c793-7a5a-4c1a-98db-e12e67e32b6b_zps28e87b70.jpg

Dit is mijn uitvoering. Met de hardwood stempel gestempeld in de kleuren blauw en groen op wit papier. Daarna in repen gesneden en de bovenkant iets verhoogd opgeplakt, zodat het op een schutting moet lijken. In plaats van vlinders heb ik vogeltjes gebruikt. Deze vogeltjes zijn van PTI, de concurrent naar mijn idee van SU. Ik vind beide merken erg mooi. Hopelijk komt PTI ook nog eens naar Nederland.Het idee voor de kleuren van het hout en het in repen snijden van het papier heb ik van Boukje. http://www.boukjesblog.blogspot.nl Ga maar eens bij haar kijken, ze maakt prachtige dingen.



De link naar de challenge : http: su-per-challenges.blogspot.nl

Groetjes, Maaike.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Maaike, wat een leuke kaart met vogeltjes! Ik vind de kleurencombinatie ook erg mooi! LEUK dat je meedeed met de uitdaging bij SU-per Challenges!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen