dinsdag 3 juni 2014

Kraft, wit en roze.

Kraft en wit en één afstekende kleur. Dat is de challenge bij DCL.
Ik ben vandaag even aan het spelen geweest met mijn set van PTI, de alpha blocks. Dat zijn stempels en stansen, ik vind ze erg leuk.
De ondergrond heb ik gestempeld met een achtergrond stempel van Hero Arts.
De letters en bloemen met dezelfde kleur, distress inkt, picked raspberry. Lekker zomers kleurtje, dacht ik zo. Een paar donkerbruine accenten op de bloemen, anders werd het wel erg roze allemaal.



Bedankt voor het kijken en de reacties.

http://dutchcardlovers.blogspot.nl

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart!
    Roze en craft, altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mooie kleurencombi, kraft,wit en roze ;-) Vind je bloemen erg mooi en die strikkenstans echt helemaal súper!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren combi. Heel mooi die bloemetjes.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja mooi hoor dat roze bij het wit en kraft. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi en dat rose steekt er ook mooi bij af. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie persoonlijke kaart! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen