vrijdag 27 februari 2015

Liftkaart #81

Dit is de liftkaart, die we na mochten maken. Een erg mooie kaart, ik houd van die kleuren. Leuk om na te maken en om een gooi te doen naar die ontzettend leuke prijs, die het lift team beschikbaar stelt.

 photo 8040159c-7cd2-4a13-8db2-398dcf278022_zpshzqpyzaw.png

Die van mij komt aardig in de buurt van het origineel. Bren lekker aan de gang geweest met distress inkt. In het midden wat lichtere vlakken gemaakt met bleekwater. Een techniek, die ik leerde van Willy Duit.
Met de achtergrond stempel moest ik me behelpen met een paardenbloem stempel, althans de pluizige variant.
De witte stippen heb ik met witte inkt aangebracht m.b.v. een stencel.



Bedankt voor het kijken en het reageren.

Groetjes, Maaike

http:liftchallenge.blogspot.nl

5 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Maaike, lijkt id erg op het orgineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren vond ik het ook en die heb je goed benaderd. De lichtere vlakken kun je ook bereiken door minder druk uit te oefenen met je blendingtool. Daarbij werkt het soms beter op glad karton, maar dat is een voorkeur. Op deze manier is het effect ook mooi! Mooie lift, Maaike! Dank je wel voor het weer meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super mooie lift Maaike, mooi die wat lichtere vlekken en bedankt voor het linken!

      Verwijderen
  3. Mooi gedaan, en hoe knap heb je het origineel benaderd. Erg leuk ook om t elezen hoe ieder het op zij manier heeft gemaakt. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen