zondag 5 juli 2015

Happy Birthday.




Het heeft hier vandaag een paar keer flink geregend, heerlijk voor de tuin en het gaf wat verkoeling.
Gelukkig heb ik een scrapkamer, waar ik het wel uit kan houden, buiten zitten is me veel te warm.
Dus elk nadeel heeft zijn voordeel, ik ben lekker actief geweest.
Dit is weer een kaart voor de uitdaging bij Cards en Scrap, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of je er meer dan één kunt laten meedoen.
Gezien het ontbreken van een reactie op mijn vorige inzending zou je denken van niet.
Toch ga ik hem hier in elk geval even plaatsen.
Ik heb zoiets al eerder gemaakt, maar deze mal van Memory Box blijft prachtig en kan op veel manieren gebruikt worden.
De ondergrond heb ik gekleurd met distress stains en van die kleuren heb ik ook de vlinder gestanst.

Groetjes, Maaike

Cards en scrap

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer mooi gemaakt zo Maaike!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend mooie kaart Maaike en heel mooi met deze uitgesneden tekst en die kleurrijke achtergrond.
    Wat het weer betreft hebben jullie flinke hoosbuien gehad zag ik.
    Mag voor mij ook wel wat koeler.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw wat is dat leuk gedaan met de tekst zo .
    Super.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards & Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijft een gave stans ! Mooie kaart !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt!
    Je mag met max 3 inzendingen meedoen, maar er kan maar 1 in de top 3 komen.
    Dus je zit met dit kaartje gezien de spelregels helemaal goed,!
    Leuk dat je met zulke mooie creaties meedoet aan de uitdagingen van C&S.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Super creatieve invulling van de opdracht!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen